duminică, 15 martie 2009

Noul meu prieten



Acum doua saptamani am adoptat un motan foarte frumos.
A fost salvat dintr-un pom. mai multe nu se stiu despre el.
Noul lui nume este Arko. Este un motan foarte puturos ziua si foarte activ noaptea. Asta am aflat-o pe propria piele....3 zile la rand imi dadea trezirea la 5 dimineata si pana la 6.30 alerga prin camera, se baga pe sub covoare...ma obosea pana la 6.30 cand se linistea iar eu ma puneam sa dorm si nu peste mult timp, si anume la 7 era ora mea de trezire pentru mers la cursuri si laboratoare. Au urmat multe nopti in care parca as fi participat la un meci de fotbal in care nu existau suporteri, nici lumina si nici alti colegi de echipa...eram doar eu cu el, intr-o camera intunecata, eu alergand dupa el sa faca liniste iar el fugind de mine si fentandu-ma cum putea el mai bine....de atunci noptile mele sunt la fel..am obosit si uneori imi vine sa ii caut alt stapan, dar cand vad cat de frumos e si cat de dragalas e cand doarme sau cand se mai joaca din cand in cand in timpul zilei, ma face sa uit ca e obraznic in fiecare noapte.si povestea se repeta in fiecare zi. e un motan cu personalitate, foarte siret si face multe lucruri numai ca sa ma enerveze. de exemplu ziua cand mananca mai mult inghite hrana ca pelicanul, dar noaptea mesteca fiecare premix, foarte lent...probabil tine la silueta. oricum, m-am atasat de el, asa enervant cum e pe timpul noptii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu